lørdag 6. september 2014

Jeg er i Mozambique. Drikker Savanna og går barbeint. Håret mitt har saltvannsbølger og jeg er allerede bittelitt solbrent på nesa. Kneet mitt har et lite skrubbsår da sekken min var så innmari tung og fikk meg til å falle over. Bor i Tofo ved Inhambane sør i Mozambique. Jeg var her første gang i mai og det kunne ikke vært deiligere så jeg måtte tilbake. Det er en liten fiskelandsby med lange,
hvite strender hvor de fleste kommer for å dykke, surfe eller slappe av. Jeg har kun gjort det siste hittil, helt fantastisk. Jeg overnatter på Mozambeat, et funky sted med få hytter. Vi er til sammen kanskje 10 stykker som bor her, men stedet blir fyllt opp av lokale og turister fra andre steder om kveldene. Jeg vil aldri dra herifra. Ikke på en stund i alle fall.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar